Archiwum wpisów
Sybskrybuj mój kanał RSS
Sponsorzy i Partnerzy

Bilans archiwalny

Witam ponownie. Jak już pewnie czytaliście na stronie “O mnie“. Zajmuje się e-marketingiem od ponad 4 lat. Dlatego też wpadłem na pomysł, aby przybliżyć nieco nowym użytkownikom to, co było kiedyś. Czyli jak prosperują firmy mailingowe w Polsce. Poza tym, osobiście muszę się przyznać, że uwielbiam sporządzać różnego rodzaju symulacje, wykresy, bilansy, itp. Uważam, że w ten sposób można wiele przewidzieć, zapobiec wielu niespodziewanym problemom lub po prostu oszacować zysk jaki uzyskam na koniec danego okresu rozliczeniowego.

Pozwoliłem więc sobie przygotować prosty wykres, który przedstawia ilość maili wysyłanych przez poszczególne firmy na przestrzeni ostatnich 4 lat. Nie są to szacowane dane, lecz moje własne na podstawie zarchiwizowanych przeze mnie maili. Nie mam w zwyczaju usuwania starych maili, gdyż uważam że jeżeli mam do dyspozycji pojemną skrzynkę, to czemu by tego nie wykorzystać. Postanowiłem więc zrobić użytek z mojego archiwum i przedstawić statystykę wysyłanych maili w latach poprzednich. Poniżej zamieszczam link do pliku.

Wykres statystyczny ilości wysłanych maili reklamowych: kliknij tutaj, aby pobrać.

Z wykresu wynika, że z roku na rok, począwszy od 2010 roku, maili jest coraz więcej. Pomijam już fakt, iż w 2012 miałem awarię systemu pocztowego, przez co straciłem “pół roku” danych. Z roku na rok(szacując rok 2012) wynika, że liczba maili wysyłanych do odbiorców jest coraz większa, co znaczy że biznes mailingu ma się coraz lepiej. Można też zauważyć, że obecny rok jest nieco gorszy od poprzedniego, lecz myślę że jest to tylko chwilowy “dołek” spowodowany rosnącą konkurencją innych przedsiębiorców, którzy decydują się na podobną działalność.

Tak więc wyraźnie widać, iż e-marketing w naszym kraju rozwija się i jest coraz bardziej popularny. Co więcej! Staje się coraz bardziej pewny i godny zaufania. Zatem zachęcam wszystkich do uczestnictwa!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.