Podsumowanie roku 2014
Rok 2014 minął, mamy już styczeń. Dlatego też postanowiłem podsumować miniony rok. Niestety nie był on tak dobry jak rok 2013, ale nie jest to jakąś wielką tragedią, ani też powodem do obaw dla “klikaczy”. Biorąc pod uwagę fakt, iż firmy wysyłają grubo ponad 1000 maili reklamowych rocznie, te kilka setek mniej w roku 2014 nie robi aż tak dużej różnicy w zarobkach użytkowników. Okazuje się że pomimo kryzysu, o którym wciąż się mówi, świat GPTR prosperuje dość dobrze. W zeszłym roku, firmy wysłały do mnie 9130 maili reklamowych o wartości średnio 1 grosza za jeden mail. Oznacza, że firmy łącznie dały szansę zarobić każdemu z swoich użytkowników około 91,3 zł. Przeliczmy to sobie przez ilość użytkowników w każdej z firm i spójrzmy jak duża jest jest to suma wydawana rokrocznie przez agencje reklamowe na swoich odbiorców reklam w zamian za czytanie ich maili reklamowych.
Poniżej przedstawiam szczegółowe zestawienie porównawcze najstarszych programów partnerskich w polskim internecie:
Nazwa firmy | Ilość maili reklamowych w roku | |
2013 | 2014 | |
ImperiumReklamy | 2197 | 1229 |
ZielonyMail | 2563 | 1522 |
CentrumReklamy | 1918 | 1375 |
Early-Cash | 2089 | 1745 |
Świat-Reklam | 1539 | 947 |
eKasa.org | 1916 | 672 |
LuckyMails | 973 | 56 |
PulsReklamy | 1496 | 858 |
Złotóweczka | 1757 | 726 |
Razem: | 16448 | 9130 |
Razem zarobek w zł*: *(przy założeniu, że 1 mail = 1 gr) |
164,48 zł | 91,30 zł |
Jak widać, większość z wymienionych powyżej agencji reklamowych wysłało nieco mniej reklam niż w roku ubiegłym. Niemniej jednak chętnych na reklamę w internecie nie brakuje i nadal jest to bardzo opłacalne nie tylko dla agencji świadczących usługi swoim klientom, ale i ich partnerom czyli odbiorcom reklamy.
Zachęcam więc wszystkich bardzo serdecznie do zapisywania się! W dziale: “Firmy Mailingowe“, znajdziesz wszystkie szczegóły na temat tego jak się zapisać. W razie pytań proszę o kontakt lub o komentarz pod wpisem.
Dodaj komentarz